Wednesday, July 6, 2011

Semakin Lama Semakin Hilang

yes,semakin lama semakin menghilang,ape lah nasib aku... semua perbuatan aku di mata nya semua salah...ape aku harus buat...rasa sayang tak terhingga..tapi haru bagai mana....hurm...aku cuba fahami hati dia...tapi dia tak pernah nak fahami hati aku,mungkin setiap perbuatan aku dia rasa kan salah...hurmm..aku suka bila dia disisi aku.aku tak suka bila dia berjauhan ngan aku...bila berjauhan hati dia terus berubah,kenapa???aku buat salah ke??hurm,ape harus aku buat ni..macam2 dah aku buat untuk menangi hati dia,tapi macam tak nampak je..ya allah...tolong lah buka hati si dia...aku harap sangat suatu hari nanti dia tahu apa itu cinta..walau ape pun yang kuar dari mulut dia,aku janji aku tak kan buat dia kecewa,aku cuma ada dia di hati aku...smpai bila2...aku berjanji yang aku tak mungkin lepas kan dia..aku suka masa berjumpa dengan dia,layanan dia dan gurauan dia sungguh aku tak kan lupa sampai mati...aku cinta kan dia...amin.

No comments:

Post a Comment